Besök

*gör en ny, anonym blogg istället för min andra som folk jag känner vet om*

Humör: deprimerad.

Hej,

Idag har E* vart på besök i skolan.  Första gången jag träffar henne sedan hon flyttade.    Det var roligt att se henne.  Hon kom springades mot mig och en annan E*.    Lite senare på dagen ägnade hon sig nog mest åt de andra.   Det känns inte som att vi har vart kompisar sedan 2:an.   Dom gick iväg och blablabla.  Då stod jag där och hade jätteskoj med min mp3.

E* och E* drog vid 13,00.   Skulle vara idag.    Kul.  För dom allstå.   Står där som ett fån. Alla ska göra en massa kul efter skolan och i helgen.   Vad ska jag göra?   Jo, jag ska hem och sitta vid datan, svulla i gott, och läsa.  läsa en skitbok till svenskan.
Sug.

Ja och så ska jag ju blogga och tycka synd om mig själv.


Kommentarer
Postat av: HonSomFörsvann

Man behöver blogga ut allt ibland. Ibland känns det bättre när man har tyckt synd om sig själv lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback