Good night, you princes of Maine... you kings of New England.

Idag har det firats födelsedag och pluggats. (?) Vid tjugo i 4 gick The Cider house Rules med bl a tobey McGuire. Jag typ.. älskade den. En riktig rävla typisk film som jag kan falla för. Jag grät.. massor med gånger, kunde inte sluta efter den var slut heller. (jag har varit lite emotional idag). Och låten som hela tiden kom vid de värsta ställena gjorde det verkligen inte lättare. *måste hitta* Dessutom älskar jag det faktum att den finns som bok.. ! 

Öh, jag är absolut normal idag.



Wihoooo, X-men 2 om en stund ! Najsnajsnajs. Och så kollade jag på Spiderman 2 igår, också najsnajsnajs. *hahahahhaha, Emma, do you know what I'm thinking? ^^*

Senare ska jag kolla på någon film med Kate Winslet, Jim Carrey och någon brabra skådis jag inte kommer ihåg just nu... såg att den hade fått 5 getingar av Expressen så tänkte att jag kan checka in den på 2an vid 22,00. Och så underbart att papi ska spela in Troja ikväll, så att jag kan kolla på den imorgon och dregla.. Hihi. *tänker på franskalektionen*

Dagens låt: Någon instrumental från The Cider house Rules.


-
HEJ DÅ ! *filmen har ju för fan redan börjat!*

Kommentarer
Postat av: malin

Den filmen är så bra ;)

Postat av: Anonym

The Cider House Rules var asbra:D Håller med om musiken;)

2007-12-02 @ 11:44:51
Postat av: gul bil

Wihi, vad roligt (':

2007-12-02 @ 14:52:57
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback