I am only happy when I am on holiday.

JAG HAR FREAKIN' JULLOV!

Well, den dåliga biten är att jag typ inte kommer träffa the people förrän den 9onde januari. Men jag överlever ^^

Hursomhelst så var det en lugnt skoldag idag. Inte särskilt kul alls egentligen. Jag gick hem med Amanda till henne då, lite innan tvåtiden tror jag. Vi satt vid datan, spelade piano, slappade framför tvn och svullade. Ja och sedan gjorde vi i ordning oss ja. Vi gick förbi Malin och traskade sedan iväg till school ><' När vi kom dit så kom Kim fram till mig sa att jag måste knyta Björns slips ><'  Jaja. Vi sjöng och hade oss sedan var det betygsutdelning. Tänker icke skriva vad jag fick självmant för det låter för skrytaktigt. (Ja, jag är stolt).

Fatta vilket kramkalas det blir varje avslutning. Haha. Mysigt, alla är så glada =) *jag vet att ni alla älskar mina kvalitetsbilder*

                   

Okej, nu ska jag klämma in lite bilder tagna efter inlägget innan detta, som jag varit för lat för att lägga in.

         
Ljuset som skrämde mig, våran dessert på hemkunskapen ser ut som diarré, Milton och hans enorma kakbit, Jockes försvar till fötternas ställning var "de hänger ju bara, vadå emo?", Björn är jättesnygg, Jocke underifrån, små barn gormar och har sig i Täbycentrum, vikarien fotar folk, vikarien fotar Björn, Kim och Amanda var jättegulliga när de dansade på musiken!!!!!!!!!!!!


Åker till Anna och dem imorgon så no more blogg for a while. Men ni överlever nog.

- GRATTA MIN ANNA DEN 23/12 OCH HA EN TREVLIG JUL OCH HÅLL KÄFTEN! hihi. eller inte-

image355

Kommentarer
Postat av: maggot

BWAAA jag o kim:D vi var ju grymma;)

2007-12-20 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback