I've found I'm scared to know I'm always on your mind vs. Say it ain't so.

Tja faaaaaaaaaaan!

Jag säger ojojoj, hon är på bra humör! :D

Mohahah, har varit det hela dagen. Ok, nästan hela dagen i alla fall. De två första timmarna var jag astrött, men sedan! Ni ska bara veta. Om ni inte såg mig så ska ni veta. För annars vet ni ju redan. Jaja, skitsamma. Grejen är att jag var på bra humör och det är feeeeeeeeeeeett c00lt. HAHAH ><'

Hade fysikprov. Tror att det gick helt ok med tanke på att jag inte orkade plugga särskilt mycket igår. Fick reda på lite betyg, najs alltså. *nöjd* hahah. Öhm, ja. Vad mer? JO! Hihihihihih, jag har fixat min data! Fick hjälp från sån där tekninsk supportgrejsimojs. Fixade cd-grejen, ominstallerade mp3-programmen och VOILÀ! Jag har nu massor  med nya låtar, *happy-face*. Nog för att Det tog typ 2 timmar och så allt som allt men whatever, GLAD, JAG ÄR GLAAAAAD!

Dessutom så lyssnar jag på the king, (behöver jag skriva Elvis Presley för att ni ska fatta så hatar jag er alla ointelligenta människor *morrar och fräser lite grann*)

HAHAHA, juste, ännu en sak jag är glad över. Eller, glad över vet jag inte, lite stolt för att jag är så finurlig. Jag tycker att det är så, jo fan, ROLIGT, att ingen av er förstår mina rubriker. Tror inte att ni gör det. Inte språkligt, utan innebörden. Men palla, man kan inte få allt här i världen. Ingen bryr sig väl i alla fall så tyst på den glada haggan nu.

Nej förresten, inte tyst ännu. Måste berätta att Amanda och jag sjöng Mad World (Gary Jules) på musikcaféet i torsdags. Spelade gitarr också. Hahahhah, jag skakade som fan alltså. Hursomhelst så spelade jag bara fel en gång ^^ Fyra på repetitionen så man blev ju liiiite nervig men aja.

       
Miltons übergulliga isbjörn som han gjort på syslöjden *gråter*, Amandas kissemiss Sulan (typ Stoffes men aja), Amdandas kissemiss Randy, Annas (eller Lindas) kissemiss Nicke, Jocke och Kim i ishallen på idrotten, HAHAHHAHA; Amanda puttar stabila Emma, Emma kör solo med sopen, Viktor på väg att bli fälld av Simon eller? Haha.


Dagens låt: Suspicious Minds, Elvis Presley.

We're caught in a trap,
I can't walk out,
because I love you too much baby


Why can't you see,
what you're doing to me,
when you don't believe a word I say?


We can't go on together,
with suspicious minds.
And we can't build our dreams
On suspicious minds.


So, if an old friend I know,
drops by to say hello,
would I still see suspicion in your eyes?


Here we go again,
asking where I've been.
You can't see these tears are real,
I'm crying.


We can't go on together,
with suspicious minds.
And we can't build our dreams
on suspicious minds.


Oh let our love survive,
or dry the tears from your eyes.
Let's don't let a good thing die,


when honey, you know
I've never lied to you.


-
Good evening, nu ska jag göra källförteckning på hemkunskapsfördjupningen (enda plugget för idag) SÅ JAG ÄR AAAASHAPPY!

image314


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback