Those three words are said too much.

- They're not enough.


Och hur väl kan man känna sig själv?



Godmiddag,

Nu har jag packat upp alla kläder och skit, pillat lite på min julklappar och svullat en aning. Jag åkte alltså till stan dagen efter skolavslutningen, i fredags, men pappa skjutsade mig först till Amanda för att hämta min mössa, sen burnade vi iväg till stationen och jag fick springa. Nog för att det visade sig att jag hann gå hela jävla vagnen innan tåget började åka men jaja. Mötte Anna och hennes vän i stan då, sedan gick Annapanna och jag och käkade på donken, yeah. (Anna, you owe me money!) Öhm. Sedan åkte vi hem och gjorde inget speciellt tror jag. Kommer inte ihåg ><' På lördagen åkte vi in till stan och shoppade färdigt alla julklappar. och svek Viktor, hahaha. Sooorryyyyy *peanut-rösten*. Sedan fyllde ju Anna då år i söndags! (: Massor med människor där. Jag var lite emo, ber om ursäkt för det Anna. Satt sedan uppe och väntade till typ 1 för att skinkan skulle bli klar ^^ Ja. Sedan var det julafton. Lika mycket folk då. Om inte fler? Öh. Aja. Det var iallafall trevligt, var lite trött men jag var väl inte den enda. Hahah. *tänker på de som sov i soffan*. Ja, men det blev iallafall Kalle Anka och sedan åt vi mat någongång efter det. hihi, så gulligt sen när alla satt framför tv och kollade på bolibompa först och sedan julkalendern. Direkt efter det bankade det på dörren, och alla flög typ fram, speciellt (hah?) barnen (förutom Oskar som hade somnat framför tvn). Hur som helst hade tomten varit där och lämnat en säck och ett brev där det stod att han hade mycket att göra och blablabla. Måste också säga att det såg lite underligt ut när Annas mamma kom in anfådd genom altandörren när barnen stod i hallen.. Skoja. Öh. askul. HEJ!

På juldagen kom alla barnen och en och annan släkting. Vi la ett stort pussel. Linda satt mest, från 11 då vi började, till 19,00 eller nått då det blev klart ^^ Och jag hade ju satt dit ett jävla träd helt åt helvete fel ^^  HAHAH!
 
Idag kom pappa och hämtade mig för att vi skulle till min uncle som fyller år. Ja. och nu sitter jag här.


         
Nicke, Anna sminkar sig och jag ser helweird ut, Anna at pizzerian, Elvis-tavla at pizzerian, Nicke, Anna är trött, julbordet, julgranen, brev från jultomten, Anna är glad.


Dagens låt: Old Habits Die Hard, Mick Jagger & Dave Stewart.

I thought I shook myself free
You see I bounce back quicker than most
But i'm half delirious, Is too mysterious
You walk through my walls like a ghost
And I take everyday at a time
I'm as proud as a Lion in his Lair
Now there's no denying it, a note to crying it
Your all tangled up in my head


Old habits die hard
Old soldiers just fade away
Old habits die hard
Harder than November rain
Old habits die hard
Old soldiers just fade away
Old habits die hard
Hard enough to feel the pain



- WOHOOO, LOFSDALEN PÅ LÖRDAG! *bilder från nyår 05-06*

image372 image370 image373

Kommentarer
Postat av: maggot

garvade fan när jag läste "Soooorryyy" ;D

2007-12-27 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback