Understanding is misunderstood.

Hallojsan, haha.

Nu är jag trött. Har vart ganska glad idag med om jag får säga det själv. Har inte gjort så mycket speciellt i skolan idag. hahahha, vi åkte skridskor igen. Fick skitont i ena vaden där det klämde, så jag klagade som faaaan.

 
AHAHAHAHHAHAHAHHAA, MATHIAS HAR TJEJSKRIDSKOR, *dör av garv medans jag är stolt över fotot jag tog*, Emma är het i sina sladdriga jävlar (dessutom är hon en liten pussy, för jag fick inte lägga ut en askul bild på henne i hjälmen. Så nu kallar jag henne PUSSY!)


Okej. Fy fan vilken värdelöst inlägg. Pallar heller inte att skriva dagens låt. Blir ingen. Blöö.

- Hej. --> Jag och Amanda på gymnasiemässan.

image318


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback