Wounded.

Hahahha, wounded är fan vad jag är. Amanda, Malin och jag gick in i caféterian från syslöjden och vi tog då av oss skorna. Jaha, sen när jag kliver ut på golvet så halkar jag. Hhahahahhaha, slog i knät sedan så la jag mig ner. Malin och Amanda garvade väl typ lika mycket som mig. Sen tog de kort på mig när jag låg och sprattlade på golvet och sa att de skulle lägga upp på bloggen. Jävligt glad över att ingen var i caféterian då i alla fall, förut längre in där skitungarna spelade pingis. Jaja, sedan ställer jag mig upp och då säger de "tänk om du skulle ramla igen" och jag tar ett steg och ramlar igen. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan. Ont? Ja. Dessutom slog jag Amanda rätt på handen med skorna i fallet ^^. Fan vad vi skrattade. Jag rullade över på mage och asgarvade. Började gråta för att jag garvade så mycket. Sedan kunde jag inte sluta gråta heller, och jag grät seriöst också. Verkligen asbölade typ. Fast samtidigt som jag skrattade. Fattade ingenting men aja. Vi tog oss sakta men säkert upp till enheten men halvvägs dit fick jag anfall och var tvungen att stanna. Jag bölade ju förfan asmycket samtidigt som jag garvade lika mycket ändå. När vi kom upp på enheten stod Isabella och Emelie, och Anna läraren och undrade vad det var med mig. Kunde seriöst inte andas för att jag grinade och skrattade. Hahahah, alla trodde väl att jag grät för att jag gjorde illa mig. Typ fyra lärare kom ut och frågade vad som hade hänt ><' HAHAH! Fick lite is till knät också. Fy fan vad muppig jag är. Sen efter blev jag jätte deprimerad. Undrar varför.. ><'

Okej, nu har jag skrivit asmycket om en helt ful sak. Juste, det var Luciagrej imorse. Helt ok. Fikade med klassen innan^^^Sedan var vi tvunga att lyssna på syslöjd-Ingers berättelse om tomtar i Holland eller nått. Kul. Jätte. Kul. Jättekul. (?)

Öh. Ja.  Har typ inga bilder från Luciatåget, eftersom att min mobil sucks. Björn var den som tog alla bilder ^^ Kanske kan baxa några av honom senare och lägga upp dem då.

Ja juste, vill ni se bilder på mig när jag har ramlat får ni kolla in
http://inloveanddeath.blogg.se/ och http://themaggot.blogg.se/. De kanske inte lägger upp några idag, men lovar att de gör de sen för att jag är snyggast och bäst. Eller inte. Snarare sämst. Kan inte ens hålla balansen. *skyller på sockorna*

   
Kim med hänglås i örat x2, Jocke, Milton och Johan på buss hem, fin bild på Milton *jag är så snäll bara för att han vägrar le på bild*


Dagens låt: A Bitter Song, Butterfly Boucher.

All I need is a bitter song to make me better, much better.
All I need to write is a bitter song to make me better, much better.


It found me to hold me, but I don't like it at all.
Won't feed it, won't grow it, it's folded in my stomach.


It's not fair, I found love.
It made me say that.
Get Back you'll never see daylight, If I'm not strong it just might.


All I need is a bitter song, to make me better, much better.
All I need to write is a bitter song to make me better.
I feel better, I feel better.


Bye! *snyggaste snyggingen idag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖÖR!*

image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback