Hypnotized

Jag är så trött. Har varit det hela dagen. Ont i huvudet också. Haha, nu börjas det igen. Sitter som vanligt bara och klagar på allt och alla. Kan då lika gärna fortsätta med att klaga på den där jvla telefonsnubben som ringde hem till mig igår. "Ja hej jag heter blablabla och jag ringer från blablabla" och så pladdrar han på om el eller något och jag svarar "jaha?" hela tiden ><' Sen när han sa att han skulle vilja prata med den som bestämmer och väljer el-grej så sa jag "jaha, vänta då" lite halft aggressivt, och den jäveln fnissar åt mig? Hallå? Fan vad jag lackade sen ><' Det är klart att man blir sur om han står och babblar aslänge om det ändå inte är mig han ska prata med? Haha, skit skit och skit. Fult. Blä. Hej.

Nu ska jag plugga lite NO-tema tror jag.

      
"Så här kan man se ut när man kommer ut från toan", Amanda och Malin, Amanda gillar smör på mackan.., Amanda och Malin at lunch, jag fixade lite olika frillor på Malin ^^


Dagens låt: The Last Night, Skillet.

You come to me with your scars on your wrist.
You tell me this will be the last night feeling like this.
I just came to say goodbye,
I didn't want you to see me cry. I'm fine,
but I know it's a lie.

This is the last night you'll spend alone.
Look me in the eyes so I know you know,
I'm everywhere you want me to be.
The last night you'll spend alone.
I'll wrap you in my arms and I won't let go.
I'm everything you need me to be.


- Hejdå. *dör*

image298

Kommentarer
Postat av: Moi

ahhh bilden på mig o Malin, de ser ju ut som jag ska äta allt de där smöret!!

2007-11-06 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback