It's got to be perfect.

Hej jag har varit otroligt aktiv här den senaste veckan. Eller inte.


Hallu, jag har tittat på film idag. Enemy at the gates. Lånade den av Amanda, skitnajs. Den var skitnajs. Jude Law var skitnajs. Skitnajs. (Jag vet, helt hyper för tillfället). Wiie, det finns så himla mycket filmer jag vill se och ha. Jag älskar krigsfilmer. Spelar ingen roll om det är andra världskriget eller gamla krig där de slåss med svärd och grejor. Skitnajs. Jag tycker om overkliga filmer också. När de har superkrafter och så ^^ Så roligt, så roligt. Och tänk dig att ha alla Johnny Depps filmer hemma i hyllan. Hur skitnajs skulle inte det vara? Sedan finns det självklart massor med musikaler och kärleksdramababbelfilmer man också bara måste ha. Åhhh... *drömmer mig bort*. Och inte minst massor med tv-serier. One Tree Hill, Grey's Anatomy, Heroes, Gilmore Girls, The Simpsons, Förhäxad. Tänk vad skoj. Skulle vilja se Prison Break också. Man ska äga en affär där man hyr ut filmer alltså..

image299

- God kväll.

*lägger till såhär några dagar i efterhand att massor med filmer med Hugh Jackman och Gerard Butler skulle vara SKITNAJS!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback