The end of the beginning.

Jaha, och alla fattar precis vad jag menade..

Ja, morsning. Nu sitter jag här hemma igen då och kollar på Tomb Raider. Jag vill ha godis. Ååååh, fy fan. Tänk, choklad. Mmmmh. Jaja. Berätta om mitt lov kanske?

Jag åkte ju hem till Anna förra fredagen. Öh. Jag minns knappt vad vi gjorde den helgen.. Kollade på Grey's Anatomy, hihi. Juste, vi var ensamma hemma till på söndagen. Gick och la oss skittidigt. Varje dag, haha.

  

I måndags åkte vi till stan och träffade Viktor. Haha, det var kul, fast det sög att det regnade. Anna och jag gick upp på fel perrong (?) när vi skulle möta Viktor, hahah! (mitt fel, jag vet, jag vet). Vi gick runt lite och kollade. Köpte lite grejor. Sen åt vi på McDonald's ^^

    

I tisdags åkte vi till stan för att fika med Annas vänner då då, skulle fira Kajsa som fyllde år. Pigg som fan var jag ><

Sedan på onsdagen så var det tänkt att vi skulle plugga. Anna gjorde i och för sig lite, men inte jag, hahah. Fett lat. Pappa kom och sa hej. Sedan fixade vi naglarna, hihi. Nog för att de trillade av hela tiden sen men det var lite kul iallafall ^^

     

I torsdags åkte vi först till Hanna för att Anna skulle hämta lite saker. När vi kom hem så pluggade vi.. Blev inte färdig haha. Blev distraherad, Anna fixade facebook till mig.... Det enda som var roligt där var spelen, hahahah!

 

Jaha, fredagen och lördagen då. Vi gick upp vid sju............... Helt onödigt, men vi kunde inte sova så.. Kanske för att vi somnade tidigt varje dag innan men aja. Anton kom med Yvonne, sen tog det typ två timmar innan det bar iväg till Värmland.. vid två alltså. Vi kom fram till bowlinghallen vid halv sju tror jag. Trevligt trevligt. Gick runt och sa hej till lite folk. Hahhaah, Anna sket typ på sig när Kim André poppade upp brevid henne helt plötsligt. Mohaha. Roligt roligt. Jocke hade satt upp ett pingisbord bland borden i caféet, och vi spelade typ hela tiden, haha. Skitkul ju! Anton var besatt, haha. Fredrik kom och hälsade på vid halv tolv typ, sedan åkte Anna och han iväg med hans nya bil. När hon kom tillbaks så gick noh och la sig och sov till fyra ungefär tror jag. Haha, Kim och jag spelade pingis vid halv tre på morgonen, hur normalt är det egentligen? Sedan när Anna var vaken spelade vi vid halv sex. Seriöst, jag levde på choklad den natten. Åt två kitkat och en coco sak. Drack lite läsk också. Mohaha, sedan dog Anna och jag när vi spelade pingis mot Jocke och Peter. Fy fan. Hade så jäkla roligt. Vid tjugo i elva på lördag förmiddag höll jag på att dö av trötthet så jag gick och la mig på madrassen i omklädningsrummet med Anna och sov en timme. Otroligt skönt, men sedan gick vi upp i alla fall. Vid sex, sju nångång var årets 24-timmars slut och vi sa hej då till människor och åkte hem till Werner. Anna och jag skulle kanske träffa lite människor men de hörde inte av sig, så Anna och jag och resten av huset gick och la oss. Såklart när vi har bytt om och lagt oss så ringer han ^^ Vi bytte om igen och de kom och mötte oss en bit på vägen med bil. Åkte till en fest där de var innan för att hämta Fredriks flaskor och tröja. Öh. Ja. Sedan skulle vi helt plötsligt inte vara där utan vi åkte till Munkfors för att skjutsa hem en snubbe som somnade i framsätet, haha, en aning kompakt blev det där i baksätet alltså ><' Jaja, vi åkte runt där iallafall och fy fan när Fredrik började babbla om sin jävla räksallad. Anna och jag ville seriöst spy. Efter att vi inte hittade något ställe som var öppet någonstans så körde de hem oss till Hagfors igen. Allvarligt, skönaste människorna någonsin, jag säger bara det, haha!

               

Veckans låt (Annas och mitt soundtrack för årets 24-timmars): Viva Las Vegas, Elvis Presley.

Bright light city gonna set my soul
Gonna set my soul on fire
Got a whole lot of money thats ready to burn,
So get those stakes up higher
Theres a thousand pretty women waitin' out there
And theyäre all livinä devil may care
And I'm just the devil with love to spare
Viva Las Vegas, viva Las Vegas

How I wish that there were more
Than the twenty-four hours in the day
'cause even if there were forty more
I wouldnt sleep a minute away



- Så satans härligt det kan vara med lov!

image289

Kommentarer
Postat av: daggmasken

haha bästa jävla 24 timmars nånsin!
och jag säger bara mer värmland åt folket! :P haha

nån blev lite förtjust i fredrik kanske..? haha ;)
de snackas mycket om honom :P

pöss på dig älskling

2007-11-04 @ 20:58:56
Postat av: gul bil

höhö

Ja, lätt! Hhahahah, skoja. men han var ju rolig så ^^

Postat av: bil

jaha, bara för att jag sitter och pratar med dig i telefonen och klagar på mig för att jag skrev fredrik så kan jag skriva att den andra fredrik var rolig med, hahahaa när han la sig i bagageluckan och när han stack ut huvudet genom fömstret i bilen med öppen mun så att kinderna typ flaxade . *dör av skratt*

2007-11-05 @ 19:05:59
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback