Uncomfortably numb

Hej,

Nu är jag här igen. Tvingar mig själv till att skriva ett inlägg, normalt. Första veckan efter praon är över. Tack för det för den sög verkligen totalt. Idrottsprov i måndags gick åt helvete, inget franskaprov i torsdags som man hade lagt ner tid att träna på, 9 st var "sjuka" eller hade "försovit sig", tema-inlämning idag, HHAHHAHAHAHHA säger jag bara. Pfft.

Veckan på junibacken var helt ok, fast det var sjukt jobbigt. Bwaahh, Emma var inne på min blogg på datan där så hoppas att ingen lyckas hitta hit. Om någon gör det så; Hej. *fniss*. Skoja. Öh, hursomhelst kommer jag alltid ha respekt för folk som jobbar inom resturang för det är som sagt sjukt jobbigt.

Haha.

I alla fall så har det planerats lite idag. Någon gång på jullovet (JULLOV SNART; WIIIIIE) blir det Sagan om ringen-kväll hos Amanda och sedan sleep-over hos Malin. Najsnajs, can't wait ! :D

 
Pigga killar i väntan på so, mycket god lax med romsås och pasta som gjordes av Malin, Amanda och mig på hemkunskapen.


Dagens låt: Valentines day, Linkin park.

My insides all turned to ash, so slow.
And blew away as I collapsed, so cold.
A black wind took them away, from sight,
And held the darkness over day, that night.



And the clouds above move closer,
looking so dissatisfied,
but the heartless wind kept blowing, blowing.
I used to be my own protection, but not now,
cause my path had lost direction, somehow.

A black wind took you away, from sight,
And held the darkness over day, that night.


And the clouds above move closer,
looking so dissatisfied,
And the ground below grew colder,
as they put you down inside.
But the heartless wind kept blowing, blowing.


So now you're gone, and I was wrong.
I never knew what it was like, to be alone,


On a Valentine's Day, on a Valentine's Day,
on a Valentine's Day, on a Valentine's Day,
on a Valentine's Day, on a Valentine's Day,
I used to be my own protection, but not now,
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
Cause my mind has lost direction, somehow
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
I used to be my own protection, but not now
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
Cause my mind has lost direction, somehow

- Vi hörs när jag har ork att blogga, morsning. *Skattar asmycket åt bild från Januari*

image305

Kommentarer
Postat av: Emma

HHAHA NÄR FAN ÄR DEN IFRÅN?!?!

Postat av: gul bil

hahahahahahh! Uhm, du vet när vi var på den där hjärn-grejen i Uppsala? ^^ I hissen!, mohahahah

2007-12-02 @ 14:51:59
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback