Where'd you learn to shoot your gun so straight?

Viktor frågade mig för en stund sedan vad jag skulle önska mig om jag hade 1 önskning, exakt vad som helst sa han. Helt ärligt så började jag fundera. Seriöst fundera också. Skulle jag önska mig en jävla massa pengar? Det var min första tanke. Man kan göra folk lyckliga av pengar. Jag tänker på de fattiga i Afrika då och så, men även folk runt omkring mig. Man kan göra mycket bra saker med pengar. Men jag tror inte att det skulle göra mig lycklig. Nu kommer jag i och för sig låta som världens mesigaste, muppigaste tönt eller nått men riktig jävla äkta kärlek borde man fan önska sig. Pengar tar faktist en dag slut, och pengar kan inte köpa denna sortens kärlek som jag skulle önska mig. Som alla borde önska sig.

*Jag har funnit kärlek till små glansiga anteckningspapper och konstiga pennor som mamma baxade på någon av sina gamla jobb (med baxade menade jag inte baxade som ni tror, om ni tror vad jag tror att ni tror)* VARNING: Slarvritat. Just so you know, k? ><' Hhahaha.

 
There is to sides of everyting.


Dagens låt: The Funeral, Band of Horses.

I'm coming up only to hold you under
I'm coming up only to show you wrong
And to know you is hard and we wonder
To know you all wrong, we were

Really too late to call, so we wait for
Morning to wake you; it's all we got
To know me as hardly golden
Is to know me all wrong, they were

At every occasion I'll be ready for a funeral
At every occasion once more is called a funeral
Every occasion I'm ready for the funeral
At every occasion one brilliant day funeral


- En trött prick med värk i höften (?) säger godkväll. (Följande är bildbevis på att jag vet att jag är helt fuckad, eftersom att jag lägger ut bilden överhuvudtagen. *var det där en normal mening? orka bry sig, ni fattar ändå.* Haha, Malin goes down with me utan att ha något att säga till om.

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback