Det var en hemskt konstig dag. Och dig förstår jag mig verkligen inte på.

Ja. Precis. Det var det. Har haft matteprov. Inte bra. Har fått reda på engelska prov. Inte bra. Skulle först ha solsystemförhör idag. Absolut inte bra. Började gråta lite i lärarrummet. (Det är något jag gör för skojs skull, helt normalt när man är jag, så tro inget nu för fan. *buhu*). Eh. Har inte kunnat koncentrera mig alls idag. Inte bra. Jocke är fett ond. Inte bra. Fast sen sa han att han älskar mig och babblade nånting om som parallellklasskompis. Eh? HAHAHHAHAHAH. Och han, Habel, Johan och Matte var SKETAroliga när dom typ gjorde några moves till Smells like teen spirit, fast i fuckad version. Började gråta. Så roligt var det ><'


HAHHAHA. Tyvärr kan jag ju inte lägga  upp filmen jag spelade in.. Sorgligt med tanke på att den var skitrolig men aja ^^


För övrigt så har dagen inte varit så weird. Lika fuckad som någon annan. Fast jag har gråtit mycket idag ^^ Och kom inte och säg att jag alltid gråter mycket, för det är lögn. Bara lite.

 
Jag provade Kims och Mathias skor. En aning stora sådär.


Nu vill jag läsa Pojken som kallades Det. Lånade den igår. Den är fan hemsk. Jag mår illa när jag läser den. Men hursomhelst så måste jag plugga istället. Undrar hur väl det kommer gå. Inte väl alls skulle jag gissa på..

Ja just det, ett STORT tack till Marcus för märket jag fick på låret!


- Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback