Everybody's screaming.

Jag säger hallå i den höstmörka stugan.

Dagen har för min del varit lite svänging. Har då svängt mellan aggressiv och hyperglad, om det nu finns något som heter det. Men vad fan, det är min bogg så jag tycker att jag har rätt att hitta på egna ord iallafall ^^ Först hade vi en skriv del från provet i engelska idag. Kändes helt ok, och jag pratade med Tina Turner höll jag på att säga, ><', och hon sade att det gick bra och att jag inte heller ska oroa mig för mitt betyg i english. På idrottsteorin gick det verkligen åt helvete på läxförhöret ><', men jag är ganska säker på att det var lika för typ halva klassen, för det lät inte särskilt postivt ifrån något håll om man säger så. Ja. Finns väl inte så mycket mer att berätta om skolan idag heller. Jo, vi fick våra omdömen till utvecklingssamtalen nästa vecka. Jag måste påstå att det var bättre än vad jag hade förväntat mig. Trodde att det skulle stå att jag var en aggressiv liten sak som är pessimistisk och aldrig håller käften. Typ. Fast i lärarord. Men hursomhelst så sa 3 av mina lärare att jag måste bättre på min självkänsla mer, tro på mig själv och så. Bra början här liksom, trodde direkt att det skulle stå massor med dåliga saker så gör det inte ens det ><' Jahaja, så kan det gå. Kanske ska läsa den dära boken, Självkänsla nu, av Mia Törnblom haha ^^  Jaja, jag är iallafall nöjd med ömdömena (?). Förutom att jag vill förbättra mig i franska. Höhö.



Ja, nu sitter jag här i mitt rum. Har tänt ljus och lyssnar på skitsorglig musik från Grey's Anatomy (alla spanar in min pa för att höra en av dem). Sitter och äter lite pimpim som jag köpte på vivo idag, haha ><'. Inte för att jag orkar så mycket just nu, åt middag för en stund sen. Ok, alla vill verkligen veta. Hej. Jag undrar om jag kommer bli tjock snart. Det är egentligen rätt så konstigt att jag inte redan är det med tanke på vad jag äter för skit och inte ens gör något för att förbränna det. Ja, jag vet, jag ahr typ bra ämnesomsättning eller nått, men jag undrar hur lång tid det kommer hålla eftersom att jag missbrukar skiten ><' Har pluggat färdigt för idag redan! :D Gjorde det innan middagen till och med. Fy faaaaaan vad skönt. Behöver ta det lite lugnt. Ska nog läsa lite i Flugornas Herre snart också. Sen blir det Heroes, wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

  
1. Alla vi som älskar vivo klappar nu *klappklapp*
2. Rast i cafeterian.
3. Malin på väg till franskan.

Dagens låt: We Belong Together, Gavin Degraw.

We belong together,
like the open seas and shores.
wedded by the planet force,
we've all been spoken for.


- Bonsoir!

image166


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback