Here comes happiness for dogs like us.

Good evening people,

Idag har jag då vart i skolan, sen drog Amanda, Malin och jag till storstaden Stockholm, hahahhahahahahhaha! Alla tre shoppade fan, jag minst då, en tjocktröja från killavdelningen, ett linne och en t-shirt. Alltid ska man komma hem med en ny t-shirt. Oundvikligt. Och en mycket dålig vana. ><' Sen på McDonalds blev det inte så bra stämning mellan Malin och mig, och jag gick nästan rakt in i två snubbar, och Amanda sa att de garvade åt mig sen men aja ^^ Hhahahaha, fult.

Ikväll tänker jag bara sitta här och ta det väldigt lugnt. Ska kolla på idol typ. Kanske läsa lite. Mysmys. Uah, jag mår lite illa. Åt en aning för mycket till middag. Biffstroganoff gjorde jag. Helt ok, men lite mycket tomatgegg. Ja jag vet, alla bryr sig otroligt mycket om hur jag fuckar till det i köket.

Jag är trött. Kommer säkert att slockna i soffan sen. Trevligt ><' Jag vill baka! Ååååh, jag orkar inte. Men jag vill ha typ, KLADDKAKA! Fyyyyyyyyyyyyyy fan vad gott .. Undrar om jag inte ska ta och göra en bara för det! Hhahahha, tjockunge. Vi får väl se hur det blir.

   
*förbjuden frukt, no clicking! *fett ond, nästan lika ond som Joakim*


Dagens låt:
Yesterday, The Beatles. (Amanda spelade upp massor med Beatleslåtar när vi hade rast, så satt vi där och sjöng, hihihihi ^^ )

Yesterday all my troubles seemed so far away.
Now it looks like though they're here to stay.
Oh I believe in yesterday.


-
Goodbye tonight! (Lostprophets)

image181


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback