I turn everything over.

Usch. Vilken dag det har varit egentligen.. Har inte varit på särskilt bra humör alls. Eller jo, kanske det är nu bara som allt känns helt jävla dött. Funderar på att slagga tidigt så att denna dag tar slut fortare. Jaja. Gjorde inget speciellt i skolan idag.. Rätt så lugnt. Haft ont i huvudet. Ovanligt det känns som.. O_o. Urkurkurk. Har inte pluggat något nu heller, bra jobbat där! Läst ett papper från hemkunskapen har jag gjort. Ska läsa ett till, och sedan läsa i teorihäftet till idrotten också. Var så sunkig att jag kände att det vore bra om jag lärde mig något i efterhand iallafall. Har ju ändå prov på skiten v.48.

Jag vill träffa Anna.. Jag saknar henne. Man pratar liksom inte mycket på msn och så. Känns som att det finns massor att prata om. Träffar henne kanske en gång i månaden. Blähööö. Way to sällan. Men vi ska ses på höstlovet, v.44. Då ska vi till Värmland också! :D Men Linda skulle inte med, hon den jävlen drar iväg till Azorerna! Vad kul, det skulle jag också vilja. Ha så roligt Linda (: Inte för att jag tror att du läser min blogg, men iallafall.

Kollade på One Tree Hill idag. Najsbajs. Men har i ochför sig redan sett de avsnitten, det är ju inte ens säsong fyra. Hoppas att de nya avsnitten kommer snart! *dreglar*, eller hur det nu stavas.

    
Favoritbilderna från oth.


Okej, nu ska jag gå, ska göra en miniprestation i plugg och sedan kommer jag förmodligen somna.

Dagens låt: 4 AM Forever, Lostprophets.

Why don't you hear me when I'm calling out to you? (to you)
Why don't you listen when I try to make it through? (to you)
Goodbye, goodbye.
Goodbye, you never know.
Hold a little tighter.

4 AM forever.


-
När döden är nära oss alla.

 
*gamla bilder*

Kommentarer
Postat av: Viktor

Världens bä'sta oth kmpis:D

2007-10-28 @ 20:01:57
Postat av: gul bil

hahah, yeeeey. :D
jag har inte ringt dig viktor, du skulle ju få berätta vad som händer på oth.. *får dåligt samvete*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback