If it get worse I'll..

Åh vilken halvtaskig dag alltså. Ingen glad människa har ni skymtat i mig kan man ju säga. Vi bakade kringlor och kakor typ och dansade salsa och streetdance. Har varit trött hela dagen också, så jag tänkte att nu sätter jag på en skiva med McFly och jippie. Första låten blev man ju så cheerful av. *i'm cheer, i'm cheer*

      
Viktor och Marcus bär Milton, Emma, Milton, Kim är någonstans bakom Viktor och Milton posar i bakgrunden, min bästa vän Johan är emo, Emma och mina heta fötter och Habel.


Dagens låt: Bubble wrap, McFLY.

I wish I could bubble wrap my heart,
in case I fall and break apart.
I'm not God I can't change the stars,
and I don't know if there's life on Mars,
but I know you hurt,
the people that you love and those who care for you.
I want nothing to do with the things you're going through.

This is the last time,
I give up this heart of mine,
I'm telling you that I'm,
A broken man who's finally realised,
You're standing in moonlight,
But you're black on the inside,
Who do you think you are to cry?
This is goodbye.



- Hej. *dör av lycka; bild från fågelskådning i sjuan, var tvungen, för Milton var min hjälte idag. Eller, hans tröja åtminstone.*

image224

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha sweet pic (oldie på dig och milton)!

Postat av: bil

Yeah, tihi ^___^

2007-10-26 @ 22:23:07
URL: http://hemsk.blogg.se
Postat av: Anonym

Fin blogg

2007-12-15 @ 01:32:16
Postat av: gul bil

tackar!

2007-12-18 @ 19:01:27
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback