Igår var det en dag och det var det idag med.

Hej,

idag var jag på ganska bra humör. Iallafall från början. Lika elak som vanligt, ( ><' ) men glad :D Okej. Uppenbarligen så är jag fortfarande inte normal. ( jag vet vad ni tänker så fuck off, ok? ) Jag har ätit mat och gjort typ 20 tal i matte. Only 20 to go then!  Och så har jag målat naglarna! ><' jag har presterat oerhört mycket alltså. Hann till och med kolla på One Tree Hill.

Igår blev jag klar med g-frågorna till so:n, men fuck vad jag slarvade i slutet. Sen vette fan vad jag gjorde. Satt hemma och åt mina satans polkagrisar.

Usch vad jag svär! *titta, den meningen lät fuckad, "FY FAN VAD JAG SVÄR!" heter det.

Åh fy fan, du ska bara veta hur gärna jag vill skrika ut hur mycket jag hatar dig ibland. Kanske inte hatar, eller, jag vet inte, men ogillar otroligt mycket iallafall. FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAN. Och det dyker bara upp lite då och då alltså. Helt fuckat.


 
Hej hopp, sa ju att jag är fuckad idag. *gamla bilder*


Ja, jag är mycket medveten om att jag har använt olika former av "fuck" ett antal gånger i detta inlägg.
- Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback