Jag har tråkigt så jag fyller i en sån här sak.

Snott av Malin ^^;

JAG SAMLAR PÅ: Biljetter typ ^^
JAG BLIR GLAD AV: Roliga saker kanske? inte vet jag.
JAG BLIR TRÖTT PÅ: Idiotiska människor.. och en jävla massa annat.
VEM KRAMADE DU SENAST?: Öh? Jag kramade Kims arm lite på temat idag? ^^
VEM PUSSADE DU SENAST?: Hahah, ingen aning.
VAD SA DU SENAST?: mm.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Anna
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: hej
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Heroes igårkväll.
HAR DU KÖRKORT: Nej.
BRUKAR DU KOMMA I TID: Oftast.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: PIMPIM!
HAR DU BRA KONDITION: Verkligen inte.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Idag
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart typ. Roligt värre alltså.
KAN DU LAGA MAT: Vi kan ju alltid låtsas. Men ingen har ju dött av min mat iallafall. Än så länge.
VAD PLUGGAR DU: Vadå vad pluggar jag? Oo
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: En ganska ful kroppsdel måste jag säga.
ÄR DU SMART: Vi säger väl det..
BLIR DU BRA PÅ KORT: Absolut inte, haha.
VAD HAR DU PÅ DIG: Mjukisbyxor, svart t-shirt och svart tjocktröja. Gröna strumpor också ^^
VEM SAKNAR DU: Anna.
NÄR GRÄT DU SENAST: Idag. På någon lektion ^^
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Men fan, nej. Alla ser mig böla hela tiden så det är lugnt, hahah.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Oboy är ju alltid gott, men det har man ju då slutat med.
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Red for the win!
PROJEKT JUST NU: Va? Eh. Miljötema i skolan? ><'
VAD BORDE DU GÖRA:  Sluta slå folk ^^ och svära minde kanske. Sluta äta onyttiga saker hela tiden. Herregud, det är så mycket jag borde.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Ja
ÄR DU BLYG: Oftast inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: klockan 6.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Vet inte. Förmodligen inte.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Ja. När jag var liten, vid lekgrejen i en affär ^^
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR TJEJ FÖR EN DAG? Vara som vanligt?
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Mja. Spelar ingen roll med tanke på att jag inte kan ändra det.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Om jag visste det du..
GÖRA IMORGON? Stan med Amanda och Malin. Skola först då.
SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Stan och heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg. Ska iofs plugga, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback