Jag pratar om igår när jag sniffar nagellack.

*sniffet tillägnar jag Amanda, vilket jag tror hon förstår*

Hallå i stugan.
Igår kollade jag på The Terminal, som Amanda rekommenderade mig. Den var fan bra ^^ Lite weird, men rolig. Eh. Vad gjorde jag mer igår? Massor med matte. Sen tvättade jag och städade lite i köket, hahahahah! Otroligt tråkigt, men jaja. Fast juste, det värsta var att bädda nya lakan och skit i mitt rum ><' Här får man liksom kramp i ryggen av att rätta till lakanet på morgonen, så du kan ju tänka dig följderna av att ta på ett nytt påslakan, som jag btw fick göra två gånger eftersom att täcket fuckade till sig totalt så att jag fick börja om.

Nu håller jag på att måla naglarna. Har blått nu, som jag köpte för typ 6 år sen, och ska snart göra svarta ränder över typ. Typ. ><' haha. Sen blir det väl lite mer matte och det jävla solsystemet.

 

- Au revoir! *1337*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback