Last train home.

Jaha ja. Hej. ><'

Idag har jag varit på ett helt fuckat humör alltså. Ovanligt? Kanske. Öh. Ja, hur som helst så var det en sjukt lång dag. Har  gått omkring och sjungit (?) på Last train home med Lostprophets. Bästa! *morr* HAHHAHAH. Jaja. Drygt med matte sista lektionen. Jag är alltid helt hyperaktiv, man aja. HAHAHAHHA. Malin hatade verkligen mig idag ><' Jag slåss hela tiden, och fan vad hon bankade sönder min axel! Jag gick in och satte mig i lilla rummet och han, fröken ( hahahahhaha ), vikarien Jonathan kollade på mig som om han tyckte att jag var helt weird men ja. Det är ju inte helt fel, för jag är ju inte normal nånstans. Hahaha. Sen kom jag på att jag kastade en lapp på honom när jag skulle pricka soptunnan igår, och så berättade jag att jag tänkte på det igår när jag var hemma och att jag börja garva, och det måste verkligen ha gjort ett mycket bra intryck alltså. Pwaaaaaaaaaaaahhahahhahha. Jag är så underbart bra på att förklara också, fattar fan inte ens vad jag själv säger men det får väl gå iallafall.  ><'

Nu ska jag lyssna på min profillåt yttligare en gång (alla kollar in min profil nu! gummi_anka @ pa *laugh out loud*), fixa mat, sen göra matte och kanske plugga lite mer på solsystemet då... Blä.

Wihooooo, imorgon ska jag sova hos Emma :D *ff* hahahhahha. Oj, hon kommer som sagt att våldta mig ><'

 
Sexigaste bilden på länge, det måste jag säga alltså.


- Ha en trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Malin

SLÅ!SLÅ!SLÅ! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback