Let me apologize to begin with.

Hello,

Skolan var aptråkig idag. Skulle först kolla på Göta Kanal 2, sedan fixa i ordning för öppet hus. Det roligaste var typ själva öppet hus. Mest för att man fick cider. HAHAHHA! Skoja. Nästan. Öhm. Sedan så åkte jag med Johan, Jocke, Matte och Kim in till Karlberg för att fira Johan som fyller år på måndag, men cafét Johan ville till var stängt! Jocke och jag blev överlyckliga för då kunde vi dra till McDonald's, wihooo. Ja. Men det var mysigt :9 hihi. Ojoj, hahahah, Kim är så oerhört smart, vi diskuterar om att betala tåget eller inte, och så säger han "Men det är ju bara att säga Karlberg? *överlägsen min* HAHAHHAHAHHA! :D Hej Kim! (a) Jaha, det blev ju då inget temaplugg idag.. men det var värt att offra, hihihi. *där medan jag tänker på hur chockad jag blev när Jocke och Johan blev helt psykade och pratade om vad Jocke kallade intima saker ><' *

ETT FETGRATTIS TILL CÉLINE, SOM FYLLER 15 ÅR IDAG!

                          
Försöker få Milton att garva sådär gulligt, Milton och Viktor, Johan med äpple på huvudet, Amanda läser världens bästa bok, Viktor med äcklig smörmacka, Milton med gullig gurkochpizzasalladsmacka, Marcus och Viktor porrar sig med en salt pinne, Milton är emotional, Malin och lite Amanda at öppet hus, födelsedagsbarnet Céline, Malin är aggressiv för att jag vill filma när hon dansar, valrossarna själva, haha Viktor ser jätteliten ut, Mr and soon Mrs, mina bästa vänner Johan och Joakim (de är ju en och samma, så jag är bästa vän med Jocke nu också), Johan blir mörbultad, Johan och Jocke, Kim som inte vill vara med på bild ändrar sig, Johan, Jocke och Emma, jättesweet gruppbild, Mathias at tåget, Johan och Jocke at tåget, Jocke är världens happyface, vi firar Johans födelsedag lite tidigare at McDonald's, Kim är jättesöt! *dör*, Matte drar en pose, Jocke är ännu mer happyface än innan.
Sammanfattning: Den usla dagen blev jävligt mycket bättre, mobilen drogs fram och hon löper amok!


Dagens låt: In between, Linkin Park.

Let me apologize to begin with.
Let me apologize for what I'm about to say,
but trying to be someone else was harder than it seemed,
but somehow I got caught up in between,

Between my pride and my promise.
Between my lies and how the truth gets in the way.
The things I want to say to you get lost before they come.
The only thing that's worse than one is none.


-
Come what ever may.


image253


Kommentarer
Postat av: C

taaack ankiii! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback