My head is a box filled with nothing and that's the way I like it.

Aloha,

Ännu än kväll då man sitter framför datan och glor. Denna vecka är det ju då kulturvecka i skolan, inga lektioner. skitnajs alltså. Idag skulle vi rita av en del av ett konstverk typ, fick en svår bild med jättefärgglada och konstiga löv, med vågor och bajs vid sidan. Men jag antar att det var kul iallafall. Svårt.. Har precis ätit middag. Den sista köttbullen smakade kattmat? *yummie*

     
Jossan & Malin ritar, halva klassen ritar typ, Marcus grabar Viktor i skrevet, Amanda torkar bort en färgfläck på Emmas byxor, Freddan sopar med miniborste och Frida med stor, Frida gör jag vet inte vad.


Vad ska vi göra nu då? (Ja vene, hitt på nå) *tänker på Linda* Måste väl peta lite på någon sofråga. Orka att jag inte ens är färdig med 3an. Jaja. Har till på fredag iallafall. Jag vill läsa.. Kommer fan aldrig orka Flugornas Herre.  HHAHAHAHHAH! Vet ni? Jag läste bibeln i helgen! Mooooooooooooohahaha. Eller Nya testamentet då. Först läste jag högt för pappa, sen så sa han åt mig att sluta för han orkade inte höra på längre ><' *fniss* Förut så läste Malin och jag typ seriöst, jag kom till sida 50, sen gav jag upp. Har kommit dit nu igen typ. Bra kämpat.

Nej, nu blir det litelite plugg, sen kan jag kanske kolla på ett avsnitt Förhäxad här på datan. Najs, hihi.

Dagens låt: Laugh And A Half, DAD.

When I think about the things I've done,
I laugh out loud to no one,
yeah, to no one.

On my behalf,
there's something inside me'n'I know it's good,
but understanding, it's misunderstood.
At the end of a smile, there's a laugh and a half.


-
MôRSNING

 image197image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback