Ok, glöm det jag sa med att sova igår.

I och för sig.. jag fick ju sova, men inte direkt som jag hade tänkt mig. När jag då hade tvättat bort sminket och borstat tänderna och så så går jag till vardagsrummet där Emma ligger och sover i en soffa, haha. Får henne att vakna till och hon kollar på tv i typ 5 sekunder innan hon däckar igen ><' Jaha. Vafan. Så jag gick och satte mig vid datan igen. Sen efter typ en halvtimme, 40 minuter så där så blir jag rätt så trött, går till Emma och säger: Ska vi gå och lägga oss nu? Ja, säger hon men somnar igen. Emma! Du ville ju gå upp och lägga dig? Nehe. Inte det.. Så jag la mig i den andra soffan och somnade efter typ 2 minuter ><' Sen klockan 3 så vaknar jag av att det är svinkallt. Hämtade en filt och somnade om. Vaknar runt 5 av att Emma säger, Klockan är fem. Jag vet? Nu var det fan jag som ville somna om ><' Vi (snarare Emma) städade undan och stängde av tv och lampor sen gick vi upp och la oss. Tro fan att vi inte kunde somna på dirketen för det! ><' Jaha, aja, klockan ringde vid 8, då gick Emma upp och städade och bakade äppelpaj, och jag kan lova er att det luktar MUMS!

Hur som helst så ska Emma spela match om någon timme eller nått, så jag får väl ta och ringa papi så att jag kommer hem. Åhhhh, jag är så trött.

jaha, tack för dessa två dagar med non-stop freakshow :D Haha, skoja ><' Eh ja.


Elmo liknar den där höga snubben på McDonalds lite! HAHHAHAHHAHAHA

-
Mors. ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback