Sleep-over..

Yes, då befinner man sig hemma hos Emma då.. Vi var ute och "powerwalkade" lite förut, till träningsdagboken och så då.. Åhh fy fan, vi åt lövbiff och pommes sen, som Emma var så duktig att göra ^^ Jaja. Kollade på Heroes. Ännu en gång får jag vänta till på onsdag då.. känns som en evighet men aja. Ska sova här imorgon med, Emma vågar inte sova själv, så the gummi_anka is coming to the rescue ! Öh. Ja precis. 

 
   



För övrigt så kan jag ju tala om att jag har sjungit ännu mer på Last Train Home.. och lite på Goodbye tonight haha. Och ännu mindre på Breath med Breaking Benjamin. Najs alltså. Mycket najs. *hostar slem* Laugh out loud., hahaha. 

Ja men iallafall så ska jag väl snart börja göra i ordning mig for bed time.. Fy fan, kommer aldrig att komma upp imorgon bitti annars. Öh, och Emma skulle väl typ tvinga på mig en klänning och massa skit, men vi får väl se hur det blir med det, för jag är mycket skeptisk.



-Mors!

*sista ordet tillägnar jag lite extra till Jossan. LEJONKUNGEN FFS!*

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha mors på dig fräs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback