Tankar som ger panik och en fråga.

Yes, hon freakar ur här borta ! Ok, en fråga. Varför bloggar du? Alltså, bloggar du för din egen skull? Eller bloggar du för att andra ska kunna läsa om dig? Varför?  *TÖÖÖÖÖÖNT*

Aha, men varför bloggar jag då? Öh. Jag vet egentligen inte. Det är ju för min egen skull, jag måste få ut saker. Åh fy fan vad ful jag är, men aja, newsflash. Anledningen till att jag babblar om detta då? Jo, jag får panik. Det finns skitmycketjag känner just nu, men jag kan inte skriva det. Eller vill jag bara inte?

Jag fullständigt  hatar mig själv just nu. Jag är så förbannat patetisk. Det är chockande. Hur kan jag ens ? Ååååååh, jag får PANIK! Mina tankar är konstiga, och jag kan inte ens göra något åt det. Jag orkar inte. Och vem fel är det? Är det mitt fel? Jag tycker fuck heller att det är mitt fel. Är det ditt fel? Kanske. Inte du som läsare, men en speciell person då.. nämner verkligen inga namn nu då. Eller är det  ditt fel? Fan, nu är det ni två igen, ni två som jag babblade helt osammanhängande om i ett annat inlägg. Hur som helst så är det båda ni. Ni spökar runt i mitt huvud hela tiden. Fy fan. Vad är det meningen att jag ska göra egentligen?

 



Och ett litet inslag av rolighet ska man väl kunna klämma in..


Igår, HAHHAHAHAHAHHA! Förlåt .___. tsss, höhöhöh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback