The world is black.

"Har du pms, människa?!"

Ja godkväll. Idag har jag haft föredrag om Harry Martinsson. Fick vg+. Fick också reda på att jag fick vg+ på kärlekstemat. Känner mig ganska nöjd. Något annat vågar man väl inte säg när man vet vem som läser ens blogg ibland... haha.

Hm.. vad ska jag mer berätta om? Jo, just det ><'. Efter lunchen idag så ville jag gå till vivo och köpa Pimpim. Fy fan vad gott. När Malin och jag kommer dit så bestämmer vi oss för att köpa 4 chokladbitar får 20 kr istället, och vi smäller i oss det på vägen tillbaks till skolan. HAHAHA, fy fan vad tjocka barn vi är.


Killarna mobbade iofs oss, de tyckte att det var lite.



Malin kom underfund med att det var typ 600 kcal i chokladen vi åt ><' Eller, vi åt ju bara 25g var, och 600 var det i 100g. Men iallafall?


Jaha. Har gjort lite mattetal. Orkar inte. Gör världens längsta uträkning och så blir det inte ens rätt. *aggressiv* Och sen har jag inte ens rätt engelskabok med mig så jag kan inte öva på de dära konstiga orden som jag inte kan.. Och nu måste jag göra lite franska också. Sen mera matte. Hej jag har inget liv alls.

Woho, på fredag ska jag till stan med Malin och kanske Amanda? Najsigt. Inte för att jag har så underbart mycket pengar men något från min "HEJ JAG BEHÖVER HA"-lista kanske går att införskaffa med dem.

Dagens låt:
Shadow of the day, Linkin Park.

And the sun will set for you,
The sun will set for you.
And the shadow of the day,
Will embrace the world in grey,
And the sun will set for you.


- *vinkar medans jag skrattar åt en sak jag inte tänker nämna för er människor*

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback