Was it a dream?

God kväll.

Jag vet, jag vet, måste verkligen göra sofrågorna, men jag känner att jag även måste klämma in en snabbt litet inlägg först.. *tvångstankar*

Idag var det musik och drama på 2B. Det var roligt ! Hehöhöe. Ja. Sen stannade jag kvar i skolan och bakade sockerkakor till utvecklingssamtalen, och Emma hjälpte mig i en halvtimme, sen drog hon hem. Sedan rengjorde jag lite minilite i fiskakvariumet, hahah. Sedan kom papi och jag måste säga att jag är glad och nöjd med allt. *fniss*

       
Wannabe emo-människor, Matte och Johan fightas, Kim är emo, Habel och Malin är depressed,  Johan är emo när Matte går, Amanda fotade Kims kallingar, Matte får ut sina aggressioner på dörren. Det var en mysig rast (8


Dagens låt: Lucy In The Sky With Diamonds, The Beatles. *Amanda gör mig besatt, nya GC, HAHAH!*

Picture yourself in a boat on a river,
With tangerine trees and marmalade skies
Somebody calls you, you answer quite slowly,
A girl with kaleidoscope eyes.

Cellophane flowers of yellow and green,
Towering over your head.
Look for the girl with the sun in her eyes,
And she's gone.

Lucy in the sky with diamonds
Lucy in the sky with diamonds
Lucy in the sky with diamonds



- Hej då säger jag medans jag sitter här och längtar till 24timmarsbowlingen i värmland och lägger in en bild på wannabe kermit the frog typ, på väg till förra årets 24timmars. *fniss*

image208


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback