Will I ever learn?

Come up to meet you, tell you I'm sorry. You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you, tell you I set you apart.
Tell me your secrets, and ask me your questions, let's go back to the start.


23,23 någoon tänker på mig! ><'

Idag var det skola, som jag helt hade glömt bort för ca en timme sedan. Jag blev helt chockad när jag hade läst ett inlägg i Emmas blogg om att vi var i skolan idag. Först undrade jag varför hon skrev det, men kom ju sedan på att det var så det låg till.. Öh snacka om korttidsminne där alltså. Här lever jag i min egen värld typ.

Emma och jag åkte till stan med Josefine och Celine. Fikade och sen drog Celine. Gick och luffade i lite affärer. Hahahhahaha, sen när vi käkade middag på McDonalds så kom det en ruggigt hög kille som knappt kunde gå normalt. Han vacklade fram där och Jossan typ dog, haha. Aha, men sedan åkte vi till Josefine då, sedan satt jag och lyssnade på musik och läste på lite om solsystemet när de hade innebandyträning. Snacka om att mitt muntliga förhör eller prov eller vad det nu är kommer gå åt helvete. Kan ju förfan ingenting. Okej, jag har mig själv att skylla. Gör typ ingenting på NO-lektionerna så.. Som idag. Ett mycket utmärkt exempel. Fy fan. Jag kan aldrig hålla mig utanför en diskussion. Jag vill alltid vara med och prata om saker, hur obetydliga saker det än är. Ja. Så kan det gå.

Fan, jag har lust att sitta här hela natten, ><' men Emma sa att hon kunde tänka sig att sova snart.. Det skulle i och för sig inte sitta helt fel det heller, jag har fan vart trött hela dagen. Åh. Nu mår jag illa också. Tänker på bullarna vi bakade idag på hemkunskapen.. Freddan tog fan 2 msk salt istället för socker! Hahahhaha, nu känner jag mig dum. Sorry Freddan. *mums*

Jaja, nu kliade jag lite i (?) mitt öga och fick mascara eller nått i ögat istället, så nu måste jag gå och tvätta bort skiten.



Hhahahahahha, fy FAN!


- Hoppla!  mohahahhahha


Nobody said it was easy.
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy.
No one ever said it would be so hard .
I'm goin' back to the start.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha ja, han var fan lite roligt hög!
Nåja man kanske inte ska skratta åt sånna där seriösa saker, sry :o

Postat av: hemsk

hahahhahahahahahahahha ><'
du kunde ju fan inte slita blicken ifrån snubben! 8D
Hahah, men det är ju svårt att vara seriös när han är helt . eller ok, du kanske har rätt ^^

2007-10-07 @ 15:08:19
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback