You tell me that you love me but you never want to see me again.

Okej, det här suger ju ganska hårt.  Kommer hem från skolan, är på ganska bra humör. Fikar. Sätter mig vid datan. Sätter på min jävla deppmusik och pang. Hej jag är på asdåligt humör och vill krypa upp i ett hörn och grina sönder mig själv. Allt är piss och tankarna bara snurrar. Dessutom så har jag nu precis hackat fucking jävla lök så nu har jag svarta streck på kinderna och det svider som bara fan i mina ögon. Och dessutom måste jag göra poetgrejen till svenskan. Jag orkar inte.

Två bra saker: jag garvar ganska mycket åt följande bild som togs en stund innan franskan:

Den andra är att jag ska gå och göra ganska god mat nu.

- Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback