Don't you forget about me now.

Nejnej, jag är inte död. Jag orkar bara inte blogga hela tiden.

I lördags åkte jag till stan och träffade Anna, Linda, Emil och Anton. Linda hade gett mig en biljett till att se Djungelboken på Stadsteatern, och nu såg vi den. Haha, den var skitbra ju :D "Fy på dig bamsebjörn!"

 
Tack för den Linda!


Linda, Anna med Anton på ryggen och Emil där i bakgrunden någonstans.

Sedan på söndag morgon vid 9, så ska vi upp och skynda oss iväg till Jenny och dom, för Anna skulle vara tjuv på Oskars tjuv och poliskalas. *HUR FAN STAVAS TJUV?* Ja, så vi klädde ut oss och fick sedan springa omkring och gömma oss för barnen som skulle låsa in oss i fängelse.


Anna och jag sprang ut och gömde oss i ett sånt där rör i lekparken, HAHA!


Ja, vi är ju alltså två fullt friska personer.......

igår var det friluftsdag och vi skulle springa 6,6 km. Kanske inte låter så mycket för vissa, men FYFAN vad jobbigt det var. Förra året kom jag in på 52 minuter, så mitt mål för detta år var att komma in under 50.


Och fyfan vad bäst jag är. KOMMER IN PÅ 49,18!


Mathias kom in 2 sekunder för mig ^^


En trött Milton och en trött Viktor.

Nu ska jag gå och plugga lite på engelskaglosorna och sedan skriva fördjupning på bokanalysen.
Morsning.

image113
Anna kallar mig för fjortis-emo. *ledsen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback