From yesterday.

Jadu, jag har inte pluggat särskilt mycket. Hade kunnat gjort mycket mer men nehe. Får väl försöka att ta igen imorgon då..  ><'

Jag kollade på fotboll vid två, USA-Brasilien. Det var fan kul, jag har inte kollat på fotboll på jättelänge! Jag längtade tillbaks lite till när jag spelade.. Det gjorde jag i onsdags ocks, för vi spelade fotboll på gympan. Jaja. Sedan bakade jag kakor, mohahaha. HAVREFLARN! Sen har jag väl inte gjort så mycket. Pluggat lite engelska och så typ.

Heroes slutade för typ 20 minuter sedan, så nu måste jag vänta tills på onsdag, bajs. Nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja igen. Igår tyckte jag att hon, Anastasia skulle åka ut, men nu sjöng hon en låt från A Walk to Remember, med Swtichfoot så nu tycker jag inte det, hahaha!

Btw, jag ändrade mig om gårdagens program, om vilka som jag tycker ska åka ut. Men jag minns inte hur det var, Idol är inte så important så, haha. ^^

Jaja, nu ska jag dra. Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback