Jag vill skita ut alla mina bekymmer.

Är det så? Är det så? Jag frågar mig det om och om igen. Är det verkligen så? Jag ska försöka att bara låta bli. Jag ska glömma bort hur jag känner. Det är inte så. Det är inte så. Det är inte så.

- Undrar hur länge den tanken kommer att hålla.


Ja, och sedan har vi dig. Och dig. Ja. Ni två. Eller, inte ni två i den bemärkelsen, men en person och en helt annan person får idag bli ni två iallafall, även fast det inte är så jag menar. Inte den här gången, för det är en helt annan historia. Okej! Alla fattar precis va? Ja, skitbra.

Ok, den ena är sjuk i huvudet. Helt bäng. Vad är det du vill egentligen? Det är något jag aldrig har förstått. Sluta lek förfan. Och den andra har jag inget att säga om. Allt är bara weird. Eller, jag är den som är weird, för jag fattar inte ens vad det är jag håller på med. Varför? Det är fan dagens fråga.

VARFÖR?!

image114
Förra veckan var detta mitt nya sätt att uttrycka mig på, och det tycks ju då hålla i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback