Last summer & Goodbye Tonight

Har laddat ner lite music, och lyssnar ni på Lostprophets är det kanske inte så svårt att lista ut att jag har laddat ner låtar med dem.. Oh fuck! Nu ska ni få höra! Jag har laddat ner lite Funeral for a Friend och Coldplay och så då men också  David Guetta! KAN NI FÖRSTÅ?! Haha, ja så är det iallafall. Mohaha. Vet inte ens om jag kommer lyssna på de låtarna men skitsamma.

Och ännu en gång sitter man här och väntar på Idol. Jaha. Bad habit i guess ^^ Eller, ja. Kanske inte så värst.

Fy fan vad trött jag ääääääääääääääääääääääär. Vill sova. Vill ha sommarlov förresten. Kollade precis igenom mina bilder från mobilen. Saknar *snyft* Haha. EMO :D

Nu börjar det! MORS!


VILL HA SOMMAR IGEN! *Anna hade roliga pennor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback