Mad world.

Jaha, idag, eller rättare sagt, imorse så åkte jag och pappa till Enköping. Först skulle jag försöka hitta en kofta och en t-shirt eller nått, men det gick inte så bra. Sedan åkte vi och handlade mat, och efter det så åkte vi till ÖoB eller vad det nu heter, mohahha. Köpte två miniräknare, papper till skrivaren och goooooodis, sen en korv där utanför haha.

På väg hem ringde jag Emma och frågade henne om hon vill åka till stan, så pappa släppte av mig där. Fy fan, när klockan var 12,32 så sa Emma att vi inte skulle hinna med bussen, för hon skulle sminka sig och byta kläder, så jag satte mig i trappade och lackade lite. När klockan var 12,38 så säger hon att vi hinner ifall vi cyklar, så jag sprang och hämtade cykeln, sedan spurtade vi upp för mördarbacken, sen skjutsade hon mig. Seriöst, bussen skulle gå 12,42 vid bondkroken (?) och jävlar vad vi fick springa från granen, för vi såg bussen där borta vid Lugnet typ. Usch, det var fan värre än i måndags vill jag lova er. Haha, Emma skrek till Björn som stod där borta att han skulle stanna bussen. JUSTE; Emma sprang med en sko! HAHAHHAHAHAHHAHA :D Hursomhelst så hann vi ^^

Nu har jag alltså shoppat loss lite, men vill fortfarande ha ett par nya jeans.. och en till tröja! Fy på mig. Borde väl spara. Jaja. Nu måste jag plugga skiten ur mig, annars blir det pisk av humlan på måndag! (eller iallafall IG i religion..)


Jag vill tillägna denna bild på en mycket snygg Bryan Greenberg åt Emma, och glöm det jag sa på bussen! Haha. (Han spelar Jake Jagielski i  One Tree Hill, för er som undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback