STUDIEdag ...

Jag har precis kollat på the Bourne Supremacy som vi har haft inspelad i typ en vecka haha. Den var bra. Nu vill jag se the Bourne Ultimatum också! Men jag har bestämt mig för att inte ladda ner nu, antingen får jag väl ta och se den på bio eller köpa den, mohahha.

 
*mums*


Idag plus imorgon är jag ledig från skolan. Mycket skönt, men jag måste verkligen plugga. Kul, verkligen. Skitkul.


Matte: 40 tal till på tisdag. Religion: G-frågor på hemprov till på måndag. Engelska: Prov på onsdag. Fysik: Muntligt prov på solsystemet inte nu på måndag, utan måndagen efter. Plus ett häfte till hemkunskapen till fredag. Riktigt najs alltså.


Och från ingenstans tänker jag klämma in lite reklam. *lol*


"Makes people talk."


- Ha en trevlig dag, och hoppas att ni lider lika mycket som jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback