Tv, svull och en jävla massa FAN.

Kollade just på Heroes. Det är fan bra, men snacka om att man måste vara med i svängarna, hahaha! Öh, ja precis..  När jag satt och kollade på Idol så fick jag ryck och slutade äta mina pimpim, och gick till köket och rörde ihop lite havreflarnsmet, så nu mår jag en aning illa. Drack lite mjölk också, sedan återgick jag till mina pimpim. Fyfan för mig alltså. ^^ Jag är dödstrött, skulle kunna lägga mig och somna på stört, men jag vill se vem som åker ut på Idol först, haha. Hoppas att han, Michel, eller hur det nu stavas åker ut. Oj, vad taskig jag känner mig! :o eller, han Andreas snubben. Nej, fy. Nu känner jag mig riktigt ond. *zip*


Alltså, jag förstår INTE. Vad fan? AAAAAAAH. Vad får dig att tro att du vet någonting om mig? Anta ingenting förfan. Gissa inte. Tro ingenting överhuvudtaget. Fan, jag blir bara mer och mer förbannad ju mer jag tänker på det. Åhhhh, orkar verkligen inte. Och sen att jag ens lägger ner energi på att skriva detta är ju något annat jag själv irriterar mig själv på. Fan. Ja, FAN säger jag bara.

-godnatt.


VARNING VARNING! gammal ful bild. *mohaha, ni kan inte klicka på den*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback