Citerar mig själv: Herregud vilket inlägg. Ruggigt meningslöst, men i alla fall lite glatt.

Well, well, well, well, well. Vet inte heller vad detta beror på exakt men jag blev helt plötsligt ett vitt papper igen. Even worse, (worse och worse, det är väl bra) jag är till och med lite gladare. Sen om det beror på att bokanalysen på Ondskan är klar, eller att jag hinkat cola och svullat chips, eller att jag just kom på att det inte är någon überpressure på pluggfronten nu när jag lämnat in och fått tillbaks första världskriget-pm:et, eller att hör- och läsförståelsen i engelska is over, eller att det är one tree hill i kväll, eller att jag snart har läst ut engelskaboken, eller eller.. eller. Där dog det. Men det är bra Jag vet i alla fall att det inte var för att jag trodde att jag såg rött när jag upptäckte att mina svartvita trosor nu blivit missfärgade till svartrosa. Det pissade mig bara off, förstår du.

Herregud vilket inlägg.

Jag måste komma på något annat att säga istället för "herregud". Vad sägs om "herrekokosnöt?

Socker- och fettchock om ni undrar. (Vid närmare eftertanke inte, för då skulle jag skriva såhär hela tiden, if you know what I mean, och det gör jag väl för i helvete inte?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback