Dödstrist, verkligen.

När jag skrev föregående inlägg förlorade jag all ork till att plugga eftersom att tanken att inte vilja gå i gymnasiet slog mig. Orkar heller inte förklara det där ytterligare just nu, men det kommer jag nog inte göra senare heller för ingen bryr sig.

Tänker i alla fall istället göra en helt meningslös lista IGEN för att slösa tid osv.


1. Hur gammal är du om fem år?
20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Pappa.

3. Hur lång är du?
164 kanske.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Down with love  såg jag idag.

5. Vem ringde du senast?
Pappa kanske.

6. Vem ringde dig senast?
Elin.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hej då rumpis". (hahaha)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, är så seg på att messa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma?
I söndags.

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbrun

12. När vaknade du i dag?
8-9 någon gång.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hatar väl typ alla julsånger.

14. Vilken är din favoritplats?
Har ingen. Som jag sagt någon gång förut så är det sällskapet som är viktigare. Typ.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Alla platser som stinker eller där det finns dryga människor.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vill inte ens gissa.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Allt jag sett på tv tänkte jag på. De där gröna grejerna i arkiv x, haha.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Verkligen verkligen? Ja du. Det var väl någongång igår med Amanda.

19. Hur stor är din säng?
160 bred (dubbel)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, tack.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Tre.. tror jag. Svenska i alla fall.

24. Vilka städer har du bott i?
Eh. Stockholm. Manila. Hagfors. Ja. Sen typ massor med orter.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Väldigt olika.

26. Är du social?
Oftast för. Ibland får jag lite eremit-perioder.

27. Vilken är din favoritglass?
Dunno.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Oj. Allt går hem, jag är svullbarn.

29. Tycker du om kinamat?
Yes, ialla fall det jag ätit.

30. Tycker du om kaffe?
Verkligen itne.

31. Vad dricker du till frukost?
Juice, mjölk eller oboy, yeah.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag snurrar som bara fan typ.

33. Kan du spela poker?
Ja.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Wot? "Mysa" säger väl sig självt? Mysigt. Duuh ><'

35. Är du en beroendemänniska?
Om jag är.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner? Nej, men Johhny Weissmuller eller hur det nu stavas fyller samma dag som jag ^^

37. Vill du ha barn?
ja.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och litelite franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda. Kanske mest havet ändå.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Ja då. Roliga saker.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, det tror jag inte. Ett som kostar mer än de andra i alla fall..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One Tree Hill, Grey's Anatomy, Heroes.

44. Kan du rulla med tungan?
Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Amanda typ. Finns ju ett antal men jag orkar inte säga.

46. Sover du med gosedjur?
Nej. Elelr, jag har en nalle som bara står i hörnet och glor typ.

47. Vad har du för ringsignal?
Elvis Presley, Stuck on you tror jag.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Några.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En av slipsarna och ett par hängslen.

50. Flirtar du mycket?
Wot? No.

51. Kan du byta olja på bilen?
nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jag kör inte så.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ondskan. Läser Goodnight mister Tom just nu.

54. Läser du dagstidningen?
Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Wot? hahah. Ahem, nästa fråga.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Vinyl 107,1

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En stjärna.

59. När var du i kyrkan senast?
Åh gud. Typ.. Januari förra året.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vet inte.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2-3 dagar.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Amanda slutade plugga och spelade duellen på msn med mig för att jag hade tråkigt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback