Eget företag och sista utvecklingssamtalet.

Hallå,

Jag är typ glad, höhö. Yeah.

Idag var i alla fall andra och sista dagen vi gjorde ett eget företag. Det gick rätt bra för oss. Fy fan, när de tog kort alltså. ><' Hatar när folk tar kort på mig. Mööh. Eh ja. Det finns inte så mycket att säga om det. Jag var i grupp med Amanda, Llawén och Josephine. "Festfixarna", haha.


Alla fick en tröja av Per, eller Perre som Amanda kallade honom ^^ En företagare typ.

När vi slutade stannade jag och några till kvar i skolan eftersom att vi skulle ha utvecklingssamtal en timme senare. Fy fan vad roligt när vi satt där i korridoren. Först spankade jag Elin med en linjal, ja, jag var en aning hyperaktiv, sedan hahhah, när Johan sa att vi skulle lyssna när han gick på toa ><' Då reste sig Matte asfort och tog några steg och så ska vi inte gå in på resten. Det var i alla fall hur roligt som helst verkligen! ><' Sen lyssnade vi på Johan, hahah och sen när pappa kom så gick Milton fram till honom och sa något om att han tänkte hälsa och blabla. Gud, jag låg på golvet och kved av garv.

Så ja. Det var det. Kan för övrigt säga att det var mitt bästa utvecklingssamtal hittils då. Bra där, har gått från negativ till positiv på typ 4 år, hahaha. Coolt. Inte. *socker*. Detta var det sista utvecklingssamtalet.

- Awesome.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sista samtalet i grundskolan ja...
sen blir det fler...

2008-04-13 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback