Houston, we have a problem.

Komik med en djup mening, om du frågar mig.


Det gick inte att blogga igår då. Jävligt, med tanke på att jag hade typ, behov av att blogga då..

I alla fall så var det underbart väder idag. Damn alltså. Amanda och jag gick ut på lunchen och sista lektionen var både 9a och b ute och spelade brännboll (86 mot 63 eller nått sånt va? we got you bad, bitches!)

Idag har jag inte gjort mycket annars. Nice, hahaha. Har varit lite extra glad eftersom att vi fick tillbaks volontärgrejen och mini-pm:et i engelska. Höhö.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh vilket jävligt meningslöst inlägg. Tråkgit tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt.

- I can see that you're afraid, but baby it's too late 'cause I'm already dying.


Har ni någonsin känt er rätt glada osv, men ändå haft behov av att vara sorgsen på något sätt, bara helt sådär utan anledning? Btw så vill jag bara säga att jag är värdelös på att rita vatten även fast det framgår rätt tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback