Inte god morgon.

Gick upp och kände mig lika död som jag gjorde nu. Borde inte det, jag sov i typ massor med timmar. Aja, irrade runt och tänkte ord och meningar jag inte ens vet vad de betyder. Kom på mig själv efter några minuter. Smart. Härligt pigg är jag. Dessutom så har jag typ skitont från nedslagen av kullerbyttorna i måndags. Nu gör det ont i sidorna och fram i magen. Inte ont ont, utan ilande smärta typ. Känner förr att lägga mig ner och spy. Och tanken på att vi ska springa till kvarkojan, ett varv runt slingan och tillbaks gör att jag vill gå och lägga mig igen.

Nu måste jag klämma i mig så mycket frukost som jag orkar (.....) och sedan förmodligen springa till bussen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback