Mattetema, dissad, saltpatroner, Enrique Iglesias och en slemmig torsk i högtalarna.

Hej.

Sitter här och känner mig rätt gay. Förmodligen jävligt fel att använda sig av det uttrycket, men fan. Som med allt annat nu för tiden; Jag orkar bara inte.
   Dagen sög rätt hårt. Matte hela dagen i skolan. Sucks, även om det är rätt skönt och roligt till viss del men sista timmen höll jag på att avlida. I helhet sög det verkligen röv att vara i skolan idag. Så tråkigt. På rasterna finns det absolut inget att göra och urk. Det är typ Amanda och jag som glider runt efter något ställe där vi kan prata. Rätt svårt ibland, människor över allt. Skumt egentligen, okej, detta kanske låter weird, men Amanda och jag, vi har kommit varandra närmare på senaste tiden. Sen att det beror på att alla andra ger oss dissen vet jag inte, men för det mesta klagar jag inte över det ^^ Haha. I och för sig kanske inte så kul att få dissen, men på något sätt känner jag mig used to it. En vana.
   Anyway så vill jag säga att det var trevligt att prata med Amanda idag. Fick prata med någon. Inte bara skriva obegriplig skit i denna blogg. Så jag tackar för det.

Idag var en sån där dag där jag ville bokstavligen skjuta ett ickedödande, men effektfullt skott (kanske bestående av saltpatroner eller vad det nu är i Kill Bill vol. 2). Vem ska stå dit man siktar? Let's call them.. Nej. Kan inte avslöja för mycket. Amanda, jag avslöjar kodordet imorgon! B************* o** d** m********** s*****

Mohahaha. *excellent*

Imorgon: Måste hoppa på syv om hon är där. Glömde idag. Efter skolan till Linda och dem. Anna ska ju inte vara hemma..

Ja, jag vill också klämma in här mitt i skiten att i och med Top Model-avsnittet igår blev jag ytterligare lite kär i Enrique Iglesias, höhö. Om någon undrar så började det när han spelade på den där überlånga konsterten, Live någonting.. (Malin, hjälp? ><') Han spelade
Don't You Forget About Me  och jag typ dog direkt. Lyrics längre ner.



- Jag stoppar upp fingret bakom en tapet. Vad är det jag känner? Jo en klibbig smet. (Jag sjunger som jag vill). En slemmig torsk, en slemmig torsk i en brödrost. (Jag lyssnade just på den, hahah.)

They say love is just a game.
They say time can heal the pain.

Sometimes you win, sometimes you lose.
But I guess I'm just a fool, I keep holding on to you.

I told you once you were the one.
You know that I'd die for you.
Although it hurts to see you go,
this time you should know that I won't try to stop you.

Don't you forget about me baby, don't you forget about me know.
Some day you'll turn around and ask me: why did I let you go?

So you try to fake a smile.
You don't wanna break my heart.
I can see that you're afraid, but baby it's too late 'cause I'm already dying.


Kommentarer
Postat av: maggot

tycker också det var trevligt att snacka^^

kodordet:D:D:D:D så himla rätt!!

Postat av: Malin

Live Earth ^^
Jag dog också när jag tittade på Top Model, haha XD

2008-04-13 @ 07:58:11
URL: http://inloveanddeath.blogg.se
Postat av: gul bil

malin, ja juste! tack! :D
ja, alla borde dött då, haha ^^

amanda, vad bra, höhö. ^^
Yes, med några korrigeringar blev det otroligt korrekt, *excellent*

2008-04-13 @ 15:23:43
URL: http://hemsk.blogg.se
Postat av: maggot

baaa du uppdaterar aldrig! inte likt dig;)

2008-04-14 @ 15:59:56
URL: http://themaggot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback