Meningslöst inlägg om husdjurslängtan och solig basketplansdag.

Aloha,

Såg en kommentar ifrån Amanda om att jag aldrig uppdaterar haha. Har faktiskt inte orkat eller haft lust. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva heller så.. Dessutom var jag inte hemma i helgen. Den spenderades mest med Linda och Yvonne. Trevligt. Och kissemissen Nicke, han älskar mig (och alla andra som är allergiska, haha). Såg lite av Anna också.

Jag vill seriöst jättegärna ha ett djur. Helst en kelig liten kissemisse, men det svider ju så förbannat i ögonen. Sen såg jag American Idol förra måndagen, en miniliten vovve som såg ut som en babybabybjörn. Sån vill ja ha.En svart liten fis som är helt luddig och mysig. Åhåhåhåå.

  
Jag älskar Lindas katt Nicke.

Anyways så tvingar jag mig lite halvt till att blogga för att denna dag var rätt najs. Vi lyssnade på en man som suttit i koncentrationsläger i Sovjet. Vågar inte ens gissa på stavningen till hans namn, så vi skippar nog det. Det var i alla fall väldigt intressant. Hemskt osv. Men bra i intressefaktorn om ni förstår. *svamlar pga av värmeslag*

Det var fint väder så Amanda och jag spelade lite basket på första rasten. På lunchen var det kul också. Då spelade vi med Jocke, Björn och Jossan också när massa andra skejtade runt oss. Sista lektionen satt vi också ute och pluggade, och det var typ det roligaste idag. Först så tar inte Milton, Simon eller Viktor på sig skor, utan de banar en väg med tre stolar fram till basketplan. Milton ramlade brutalt och ja. Hahahhahaha. Sen när Maria kom och dampade sönder för att de inte tog tillbaks stolarna och ja. Fight till 100%. Simon gick tillbaks efter ett tag, när hon sa att de skulle gå in och sitta i klassrummet i stället. Milton och Viktor fick frånvaro och grejs, sedan lackade jag som bara fan när det blev kollektiv bestraffning. Ojojoj. Kanske inte det roligaste slutet på dagen, men Amanda sa i alla fall att hon tänder på min aggressivitet, yeah! HAHA

   

Jaha ja. Det är varmt. Jag har bakar havrefarn. Så jag sitter här och dricker mjölk och äter kakor. Mohahah, precis som i filmer. (Ni fattar säkert inte bara för det..). Lyssnar på en skitbra skiva. Ska ha resten av kakorna till nationella provet imorgon, engelska uppsatsen. Men jag tror att jag ska ta och kolla vidare på Ali, film med Will Smith som Muhammed Ali. Har bara sett en stund och gången så jag har inte riktigt kommit in i den. Har sett en halvtimme sedan. Får väl lägga in bild och säga vad jag tyckte någongång när jag lyckats se klart den. Måste bara göra klart sluttesten på genrepet i matten. Typ två tal. Sen så. Kommer säkert sova som en stock i natt. Jag har träningsverk i hela kroppen från de där satans jävla grodhoppen igår. Sen gör ont att nudda låren, så fatta vad det krampar jag jag går. wääh. Herrekokosnöt vad jag svamlar.

- Ba.


A very, very nice album.

Kommentarer
Postat av: maggot

faan va underbar katt:D:D:D

håller med om att det var en najs dag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback