Nick of Time, Friday Night Lights, Notting Hill & Erin Brockovich.

Alltså, satans bloggjävel. Den senaste veckan typ, har jag inte uppdaterat särskilt väl. Dock så har det varit så att de gånger jag fått lust så kommer jag inte in på blogg, så det skiter sig jämt. Anyways så verkar det fungera nu...

Vaknade vid 10 i 6 imorse och trodde att det var fredag... Försökte somna om i ca en timme, sedan lät jag förkylningen vinna. Gick upp vid sju och gled runt här hemma och degade. Kollade på Nick of Time  med Johnny Depp. Gick inatt. Ingen speciell film. Spännande och så går det alltid an med Depp. Yeah.



Igår eftermiddag så kollade jag klart på Friday Night Lights. Gick på tv6 i torsdags tror jag. Den var bra. Mycket bra. En av skådespelarna var med i Antwone Fisher. Coolt!



Igår kväll gick Notting Hill  på ettan. Jag kände för att se den, även om jag sett den hur många gånger som helst. Hugh Grant är rätt bra i den. I andra filmer jag har sett med honom så blir jag bara irriterad på honom. Fat han är ändå ganska udnerhållande.



Ja! Då jag ändå är inne på Julia Roberts så kom jag på att jag inte skrev förutnär jag såg Erin Brockovich. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag först förväntat mig. Rolig men väldigt allvarlig ändå. Coolt.


Kommentarer
Postat av: maggot

Du vet "Friday Night Lights", han med en alko-pappa är ju Patroklos (stavning?) i Troja ^^ Du vet, hängde med Akilles;)

Postat av: gul bil

HOLY CRAP, det hade jag aldrig kommit på! men det är dock väldigt klart nu när du sa det.

DU ÄR HEMMA IGEN! :D:D:D:D:D

2008-04-26 @ 21:35:18
URL: http://hemsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback