The All-American Rejects.

Fett awesome, när jag stod i duschen imorse (?) så gjorde jag vad jag alltid gör i duschen på helgerna, när man har tid ni vet. Eh jaha... Nej, i alla fall så sjöng jag, och den första låten jag tänkte på var The Last Song  med The All-American Rejects. Rätt weird eftersom att jag inte har lyssnat på dem på över ett år. Så tänkte jag på Annas pa-profil när hon hade den låten och så tänkte jag vidare på tankar jag inte orkar förklara. Anyways så blev det typ ett litet medley med AAR-låtar och det var så kul. Jag fick verkligen lust att lyssna på dem igen, men kom på att jag inte har kvar låtarna på mp3 (där har de i och för sig aldrig varit, bara på den gamla) och inga på datan och jag brände heller inte ner dem. Kanske någon enstaka men fan. Jag borde köpa en skiva. Thank the lord for youtube!

- Stab my back, it's better when I bleed for you.

- Please just don't play with me, my paper heart will bleed.

- This may be the last thing that I write for long.

- Speak to me, when all you got to keep is strong,
move along, move along like I know you do.
And even when your hope is gone,
move along, move along just to make it through.

Och så vidare, och så vidare. Wihi, emo-texter med delvis baby-melodier. Najs. Det är ju bara så jag! *dör av explosionen mina kinder skapade när jag garvade åt mitt nowadays called moderna joke. Summering: det var inte ett seriöst uttryck. Bara innebörden, thank you very much.* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback