The Honorary Title, orientering, Amanda-the-sicko & Amelie från Montmartre.

Are you not the slightest bit confused? Just the truth.

Stay Away, The Honorary Title.

Yummie.

Idag var det då friluftsdag. Orientering, höll på att dö. Hur jobbigt som helst. Srang (gick) med Frida hela vägen ^^ Asjobbigt. Ett ord kan beskriva: SVETT! Mohahahah.

Amanda Amanda Amanda. Sjuk. Oj, jag fick typ vredesutbrott när hon skrev att hon blivit sjuk i helgen. *morr*

Jag har fan inget intressant att säga längre. Förut kunde jag sitta och tvinga mi själv att inte blogga. Då var jag tvungen, för jag tänkte på massor med olika saker hela tiden och ville blogga. Nu är det tvärt om. Sucks!

Jo, Vi kollade på typ halva Amelie från Montmartre. Den var lite skum, men ändå najs att se den för jag har hört om den. (Ja, jag var kanske inte så positivt inställd från början, hatar att kolla på film i skolan).



- BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback