En serie av bekanta ansikten.

Kort dag idag. 9,30 till 11,30. Mestadels så befann jag mig i stan med två från klassen och 5 tvåor. Det var någon slags tävling där vi skulle leta svaren. Mja... Tog mig sedan till kommunhuset i Bålsta och fick mitt efterlängtade sl-kort med Bålstatillägg! Innan gick jag till BCJF och väntade en kvart på Amanda och Viktor. Det var mycket trevligt. Jag blev lite speedad kände jag. Men vad jobbigt det blev när jag sedan insåg att det kommer vara såhär i tre år. De och massor av andra kommer gå i samma skola, medan jag flyr fältet till Nacka. Det sved typ i hjärtat.. *emotional, yes* Men allvarligt. Sedan så såg jag Björn och Hoving på bussen hem. Och Matte gick på! Sahlberg hejade. Tänk vad folk jag kunde ha träffat oftare. Och Elin gick rakt förbi mig på bussen imorse. Hon såg mig inte och jag tänkte att jag skulle heja på henne sen när vi gick av, men istället gick hon av tidigare.

Anyways, jag får väl helt enkelt överleva. Tur att jag slutar rätt tidigt ibland, då får jag göra såna här heartbreaking visiter, mohahaha.


Ge mig hår och lyckliga tider igen?! Fotograf: Frida W

Kommentarer
Postat av: pöjken vars flickvän som skriver denna blogg :)

undrar vem du har fått uttrycket flyr fältet ifrån ;D



Du måste komma fler dagar:D



JAg tyckte även att bilden var trevlig :) <33

2008-08-20 @ 21:08:54
Postat av: Malin

Svar: Vadårå? Jag kan inte hjälpa att han är söt! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback