Fantastic Four & X-men.

Ok, för några dagar sedan gick Fantastic Four. Oj, så besviken jag blev då! Trodde att den skulle vara skitbra typ, men vad fan. Verkligen inte. Jag tyckte att den var töntig. Där har vi det. Finns herregud inget mer att säga. Jag undrar om tvåan är lika lame.



Här har vi andra bullar (det uttrycket fick mig att köpa 3 wienerbröd för 15 spänn med Lahiza igår, hahahah) : X-men  går på tv6 ikväll! NU snackar vi riktig bra superkrafter-blablabla-film! Denna är fett cool, haha. Men typ. Har sett den några gånger. Hur bra som helst tycker jag. *älska Hugh Jackman* Men faktiskt, en av de bästa filmerna of it's kind? Alltså, när det handlar om onaturliga krafter osv. Jag älskar skiten i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback