Sista dagen av detta sommarlov.

"Jo, det var så sant!" Ja, Anna och jag har sjungit massor med Mamma Mia-sånger. Trevlans.

Imorgon börjar jag då skolan. Klockan nio. Det vill jag egentligen inte. Jag har haft för lite roligt. Vill inte börja nu. Det som är lite skoj kanske är att det blir nytt på alla möjliga sätt då, men när man kommit in i skiten eller i alla fall förstått hur det kommer att bli de närmasta 3 åren så kommer det nog inte bli så skoj.

Det var den allra sista dagen idag. Jag träffade självklart Viktor ^^ Och nu? Jo nu jävlar ska jag lägga mig och läsa tills jag svimmar. Eller tills de sista 64 sidorna är slut. Men jag hoppas på att jag svimmar på sista sidan. Jag tror nämligen att jag kommer ha ganska svåra sömnproblem inatt. Helvete.

Jaja, ses och hörs. Eller inte? Kommer inte att träffa en bekant kotte från mitt bakomflutna (Pumbaa) särskilt ofta tror jag. Helvete. Jo, Emma! See ya on le bus toworrow! (Hur säger man imorgon på franska? Är demain det? eller var det igår? Hm... Jävla tur att jag ska läsa nybörjarspanska istället då)

- Vinkar och ler med en frånvarande blick.


Såhär roligt vill jag ha resten av livet typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback